Hold 1

Vallensbæks piger årgang 2016 er ikke bare et hold, det er et rigtig fodboldhold. Disse talentfulde unge piger har en utrolig passion for fodbold, og deres engagement og dedikation er tydelig i hver eneste kamp/træning. Det er ikke kun deres evner på banen, der gør dem bemærkelsesværdige. Holdet er også kendt for deres fantastiske evne til at have det sjovt og skabe en uforglemmelig atmosfære både på og uden for fodboldbanen.

Uanset om de står over for en hård modstander eller nyder en afslappet træningssession, er disse piger altid klar til at give deres absolut bedste. De deler en fælles passion for spillet, og deres sammenhold er en stor del af deres succes. Selvom de vinder masser af kampe, er det deres tilgang til spillet, der skiller dem ud. De spiller med hjertet, og det er tydeligt at se, hvor meget de nyder hvert øjeblik på banen.
Men det er ikke kun deres fodboldtalenter, der gør dem til et team, man drømmer om at være en del af. Disse piger forstår vigtigheden af at have det sjovt sammen og skabe minder for livet. De er kendt for deres fantastiske høje humør som er med til at skabe de gode øjeblikke uden for fodboldbanen. Fra sjove træningsøvelser til at dele sjove historier efter kampene, kan man altid regne med, at dette hold vil skabe en positiv og livlig atmosfære.

Så hvis du er klar til at være en del af et hold, der ikke kun vinder kampe, men også har det vanvittigt sjovt undervejs, er årgang 2016 pigerne det perfekte valg for dig. Kom med og oplev en unik kombination af passion, talent og en uovertruffen mængde sjov på banen!

Kontakt venligst trænerteamet før prøvetræning og opstart,

så vi kan være klar til at byde jer velkommen her hos os

Klubben 13. februar kl. 20:00
Indkaldelse til generalforsamling 2024