NYT HOLD!!

Opstarts kordinator Akram
05. april 2024 kl. 16:00

NYT PIGEHOLD TIL FODBOLD BEGEJSTREDE PIGER FØDT I 2018/2019

Vi er begejstrede over den store interesse og efterspørgsel fra forældre, der ønsker et fodboldhold til deres piger. Som respons er vores koordinator gået i gang med at undersøge mulighederne for at oprette et specielt pigehold.

Vi planlægger et informationsmøde om opstart og meget mere, når vi når til det næste skridt. Her vil I få detaljeret information om træningstider, dage og alt andet relevant. Træningen vil blive tilpasset de små piger med leg med bold, som gradvist vil udvikle sig til fodboldøvelser og derefter rigtig fodbold, efterhånden som de vokser og udvikler sig.

Hvis vi ikke får tilstrækkeligt med tilmeldinger til et rent pigehold, har vi også mulighed for at oprette et mixhold for piger født i 2018/2019 samt drenge født i 2019.

For nuværende er der oprettet en venteliste, og når vi når det ønskede antal tilmeldinger, vil vi indkalde til et møde om opstart og andre relevante emner.

Tilmeld jer ventelisten og vælg den relevante kategori: PIGE-ÅRGANG 2018/2019.

Vi ser frem til at byde jeres piger velkommen på banen!