Vallensbæk Cup 2019

10. november 2018 kl. 15:21

Sæt X i kalenderen !!

Vallensbæk Cup, tidligere kendt som Skoda Cup, bliver en større og mere integreret aktivitet klubben. Ildsjælene fra de tidligere stævner, vil stadigvæk fortsætte med at stable dette kæmpe stævne på benene igen i 2019. Forskellen er nu, at stævnet vil få mere støtte og tættere samarbejde med klubben. I år havde stævnet omkring 165 deltagende hold, og havde masser af spillere/trænere som hjælpere og dommere på tværs af årgangene i klubben. Tak for det.

For at stævnet endnu engang skal få succes, håber vi meget på at alle der støttede og hjalp til i 2018, vil komme retur igen i 2019, og være med til nok engang at få stævner til at blive en succes.

I 2019 bliver stævnet fordelt på 2 dage, nemlig 15 og 16. Juni. Så sæt x i kalenderen.

Stævnet henvender sig primært til ungdoms spillere i aldersgruppen U6 til U12 - så alle træner/holdledere: tag gerne fat i klubber i kender, og oplys om vores fantastiske stævne i ovennævnte periode.

Venlig Hilsen

Morten Olsen