PinseCup 2024

Indsendt af Peter Rasss
02. marts 2024 kl. 11:30

Vallensbæk On Tour er en ide om at skabe et fælleskab på tværs af årgangene, ved at sende flere årgange til samme stævne(r).

I år er det følgende stævner:

For U10-12 går turen til NFC Pinsecup i Nykøbing Falster (17-20 maj) - FULDT BOOKET
For U13-U17 går turen til Fjord Cup i Frederiksund  (17-19 maj) - Masser af pladser

Da der ikke er flere pladser til Pinsecup i Nykøbing Falster, kan U10-U12 også tilmelde sig Fjord Cup!

Dog ved vi at flere årgange allerede har tilmeldt sig PinseCup

I skal selv tilmelde jer og betale stævnegebyr og overnatning, mens klubben arrangere fælles transport ud og hjem, samt prøver at kontakt stævneledelsen, så vores hold kan bo på samme skoler!

Vi har brug for at vide hvor mange der har tilmeldt sig til ovenstående stævner og hvem der påtænker at gøre det!

I bedes derfor udfylde nedenstående link, så snart i har styr på jeres tilmelding!

(Dette link skal udfyldes for at komme med fælles transport, betalt af klubben)

Svar udbedes senest den 23/3-24