Husk kontingent betaling !!

25. februar 2024 kl. 17:30

Så er det igen tid til at betale kontingent

Ønsker du at stoppe med at spille fodbold i Vallensbæk IF Fodbold skal du udmeldes inden 1. Marts 2024

Du skal selv foretage udmeldelsen.

Dette kan du kun gøre ved, at anmode om udmeldelse på vores hjemmeside, hvor du finder et link under medlemskab.

Du skal anmode om udmeldelse inden vi trækker betalingen på kortet ellers hæfter du for betaling af kontingent for dette halvår.

Vi kan desværre ikke refundere beløbet efter det er trukket. Dette gælder uanset om du er stoppet til fodbold, har glemt at udmelde eller andre årsager.

Ønsker du at spille i en anden klub søger den nye klub automatisk dit spillercertifikat hos Vallensbæk IF Fodbold. Dette sendes til din nye klub såfremt du ikke er i restance med kontingentbetaling. Er du i restance, kan du ikke få udleveret spillercertifikat før restance er betalt.