Menu

Ny bestyrelse i Vallensbæk IF

image
09. marts 2020 kl. 21:24

Kære medlemmer af Vallensbæk IF Fodbold,

 

På vegne den nye bestyrelse vil jeg gerne sige tak til alle dem som deltog på foreningens generalforsamling den 25. februar 2020. Fremmødet var større end i mange år, og det vidner om jeres engagement i klubben. Vi takker for den tillid I har givet os, og vi er straks trukket i arbejdstøjet.

 

Vi har således været i gang de sidste 14 dage, og har blandt meget andet brugt tiden på at holde vores første bestyrelsesmøde, hvor vi har fået fordelt de forskellige ansvarsområder. I kan senere i aften læse referatet af bestyrelsesmødet på hjemmesiden, hvor I også vil kunne læse referatet fra generalforsamlingen.

 

Derudover har Lena Kjøller (næstformand), Merete Schrøder (kasserer) og jeg holdt møde med tidligere kasserer Flemming Berg, hvor vi havde en god overlevering af bilag mv. Jeg havde lejlighed til at takke Flemming for hans mangeårige store indsats for klubben. Jeg har sagt til Flemming, at mit ønske om et mere overskueligt budget og bedre indsigt i økonomien for bestyrelsen, ikke er en kritik af hans arbejde og at ønsket om en ny kasserer mere er et tilvalg af Merete og nogle friske nye øjne end et fravalg af Flemming.

 

På onsdag skal Jens Dahmani og jeg have møde med John og Pernille omkring loppemarkedet, og den 7. april er der planlagt møde med spillerådet på senior 1, ligesom et møde med Kim Erleben og Peter Rass skal afholdes snarest vedrørende Vallensbæk Cup.

 

De sportsligt ansvarlige Christian Pedersen, Thomas Aagaard, Ino B. Pedersen og Michael Egvang har også haft deres første møde, og de vil snarest tage initiativ til et fællesmøde med alle trænere med henblik på at skabe en bedre sammenhængskraft mellem årgangene helt fra U5 til Superveteran og gå-fodbold. De vil også lægge et samlet budget og en plan for trænerkurser samt få et overblik over vores trænerkontrakter.

 

Lena, Merete og jeg har booket kursus i Kluboffice, så vi kan blive helt skarpe på klubbens bogføringssystem. Vi skal med baggrund heri skabe et bedre overblik over økonomien med henblik at lægge et overskueligt budget for materialeudgifter, sponsorindtægter og holdpenge/støttemidler samt se på aflønningerne. Jeg beder jer være lidt tålmodig med Merete, der skal have tid til lige at sætte sig ind i forretningsgangen.

 

I vil fremadrettet kunne læse referater af vores bestyrelsesmøder, der lægges på hjemmesiden. I er altid velkommen til at skrive til os, eller tage fat på os ude på banerne, ligesom vi gerne holder et møde med jer, hvis I har noget på hjerte.

 

Endnu engang – tak for tilliden!

 

René Wøhler

Formand, og træner på U9